Mycket lätt som positivt men lätt att böja
Hej Ferit, Tack för din feedback. För att hålla vikten på våra cyklar så låg som möjligt är skärmarna också så mjuka och flexibla. Ändå håller de smutsen borta väl :-) Ditt WOOM-team
Våra stänkskärmar för woom EXPLORE och woom GO-/ORIGINAL-cyklar från 14 till 26 tum är enkla att sätta på och ta av och skyddar optimalt mot vattenstänk.
Mycket lätt som positivt men lätt att böja
Hej Ferit, Tack för din feedback. För att hålla vikten på våra cyklar så låg som möjligt är skärmarna också så mjuka och flexibla. Ändå håller de smutsen borta väl :-) Ditt WOOM-team
Skärmarna är helt böjda, vilket gör det omöjligt att köra alls! Hur kan något sådant skickas?
Hej Tobi, Tack för din feedback. Naturligtvis bör fendrarna inte nå dig böjd, ledsen för det. Vänligen kontakta vår kundtjänst direkt, vi kommer definitivt att hitta en lösning Ditt WOOM-team
Dessa saker kom lite senare än cykeln och var lätta att installera. Vi har inte kunnat prova det ännu
Hej Susanne, Tack för din feedback Produkter som inte passar i lådan skickas separat, så det kan komma lite senare. Det är fantastiskt att installationen gick bra. Ditt WOOM-team
Skärmarna är mycket enkla att installera. Men de är alltid lite snedställda. Även efter justering som beskrivs i instruktionerna är fendrarna lite krokiga. Det påverkar inte resan men det ser roligt ut. För priset skulle plastkvaliteten säkert kunna förbättras ytterligare.
Tack för din feedback Sebastian. Det skulle vara bra om du skickar bilder av dem direkt till kundtjänst. Vi skulle gärna titta närmare på detta. Ditt WOOM-team
Super väl genomtänkt. Snapply monterad. Det blir inte bättre
Som alltid är det superenkelt att montera. Riktigt enkelt, genomtänkt system.
Är inte lämpliga för små barn. Varje gång du trycker på skon måste den justeras för hand. Vi slår bara på dem när vägarna är riktigt blöta. Men då är de enkla och snabba att installera.
Enkel montering, gör ett gott intryck! Levererar vad det lovar! Visuellt kan det vara vackrare, men det tjänar sitt syfte mycket bra!
lätt att montera.
Jag tror att framskärmen har en defekt eftersom det är omöjligt för mig att montera den precis ovanför framhjulet!
Tyvärr passar det inte.
Hej Benedikt, Tack för din feedback på fendrarna. Kontakta vår kundtjänst här med en kort video Vi kommer definitivt att hitta en lämplig lösning så att du kan använda fendrarna utan skav Ditt WOOM-team
Mycket lätt att installera, passar perfekt och gör vad den ska...
Tyvärr är bakaxelbultarna på Mahle-motorn inte kompatibla med fenderklicksystemet. En lösning måste hittas här. Vi skulle gärna få ett svar. Med vänliga hälsningar Alexander Dauch
Hallå! Tack för din feedback. Faktum är att adapterstag borde ha varit i lådan på din elcykel. Med dessa är det enkelt att installera fendrarna. Om du inte hittar det, skicka gärna ett meddelande till vår kundtjänst. Jag är säker på att vi kan hjälpa dig här.:) Väldigt vänliga hälsningar ditt WOOM-team
Båda passar perfekt. Snabb att montera
Båda passar perfekt. Snabb att montera