En ole varma, minkä akustisen insinöörin Woom palkkasi, mutta anna heille palkankorotus! Erittäin helppo painaa ja porauslinja kuurottava. Voin itse asiassa saada yhden pyörälleni tilalle, mitä pidin aiemmin okei kellokellani. Asia on todella niin hyvä.
Arvostelut
Minusta kellon ääni on niin mukava ja toiminta niin tyydyttävä, että tilasin yhden sähköpyörääni ja yhden puolitoistavuotiaan tyttäreni tasapainopyörään.
Kelloa ei ole helppo kiinnittää runkoon ja ”huojuu” ympäriinsä.
Hei Susanne, Kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme kuullessamme, että kello ei kiinnity oikein. Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme. Löydämme varmasti ratkaisun, ehkä ainoa puuttuva asia on upotus niin, että kello on todella tiukka Woom-tiimisi
Helppo koota ja hyvä tyttärelleni käytettäväksi. Se kuulostaa myös erittäin hyvältä.
Kun lapset käyttävät sitä, ihmiset kääntyvät ympäri! Superääni. Ja se näyttää hyvältä. Valmistettu messingistä, joten se muuttaa väriä ajan myötä. Helppo kytkeä ohjauslaitteeseen
Todella upea ääni ja helppokäyttöinen. Valitettavasti kysyn itseltäni, miksi käytät muovivipua niin hienossa kellossa. Tämä peruutettiin meille 3 kuukauden kuluessa.
Hyvä Georg, Kiitos palautteestasi! Kellosi vivun ei pitäisi vain rikkoutua noin, olen erittäin pahoillani, että sinulle tapahtui. Lähetä meille kuva asiakaspalveluumme. Katsomme mielellämme tarkemmin ja löydämme sinulle hyvän ratkaisun.:) Tervehdys WOOM-tiimisi
Upea kello pienimmille keskuudessamme.
Turvallisuus ensin
Kello on tarpeeksi kova jopa kaupungin keskustassa varoittamaan muita tienkäyttäjiä. Siinä on kuitenkin sellainen melodia, joka ei tee siitä ärsyttävää tai pelota muita tienkäyttäjiä.
Ääni on kova ja selkeä!
Yläosa
Liipaisin on riittävän helppokäyttöinen, jotta 22 kuukauden ikäinen poikani voi saada sen soimaan pelkällä peukalollaan pitäen silti lapsistaan kiinni ampuma-aseen ohjaustangolla, jossa kello on päällä, joten se on täydellinen nykyiseen käyttöön.
Siinä ei ole mitään vikaa! erinomainen! Vankka, helppokäyttöinen, äänekäs ja mielestäni kello ei myöskään kuulosta hyvältä.
Hyvä ääni, kova ja selkeä
Laute, ei hermostunut soittoääni



