- Helppo, ymmärrettävä rakenne - Ultrakevyt - Turvallinen - Lapsi oppi ajamaan polkupyörällä nopeasti ja jopa ilman harjoituspyöriä, kaiteita jne. - Lapsi ei huomaa, kun vaihdat korkeammalle vaihteelle, on vain onnellinen siitä, että pysyminen tai ohittaminen on näennäisesti mahdollista kuin taikuuden avulla - Jarruihin on helppo tarttua - Ohjaustanko ja satula ovat helposti säädettävissä - Lisävarusteet sopivat täydellisesti
GO AUTOMAGIC
Superkevyt 16 tuuman polkupyörä, jossa on 2-vaihteinen automaattivaihteisto ja joka on suunniteltu turvalliseksi ja tarkoitettu 4-vuotiaille ja sitä vanhemmille lapsille.
Helppo koota, helppo ajaa
woom-pyörän kokoaminen käy helposti 5 minuutissa. Valmiina? Aloitetaan.
Tämä lyhyt video auttaa sinua kokoamaan woom GO 3 AUTOMAGIC-pyörän ja varmistamaan, että se on säädetty juuri oikein lapsellesi.
Nämä tuotteet sopivat woom GO 3 AUTOMAGIC -pyörän kanssa:
Arvostelut
Lapsenlapsemme oppi ajamaan pyörällä hyvin lyhyessä ajassa ilman, että hän olisi harjoitellut ensin tasapainopyörällä. Pyörä on mukautettu tarkasti lasten vartaloon ja on siksi erityisen helppo käsitellä. Se on myös tukeva ja kevyt. Hän on erittäin tyytyväinen siihen
Kun opimme ajamaan pyörällä Woom 2: lla, Woom 3 sopi siihen paljon paremmin. Lapsemme pystyy helposti käsittelemään pitkiä polkupyöräportteja (12 km kumpaankin suuntaan) neljän vuoden iässä. Pyörää on helppo säätää, jarrut toimivat kunnolla, runko on tukeva. Automagic varmistaa, että lapsemme pystyy myös hallitsemaan kiipeilyä paljon paremmin. Ostaisimme Woomin uudestaan ja uudestaan! Meillä oli myös ensimmäinen tasapainopyörämme ultrakevyessä ja toisen toimittajan jarruilla, mutta jos meillä olisi toinen lapsi, pääsisimme heti takaisin Woomin kanssa.
Woom-pyörät ovat niin korkealaatuisia. Poikani oppi ajamaan pyörällä erittäin nopeasti ja kokeilee nyt kaikenlaisia temppuja Woom Go 3 -laitteellaan 5-vuotiaana. Pyöräretket ovat hitti viikonloppuna Woom-pyörän ansiosta.
Noin vuoden käytön jälkeen voin antaa fakta-arvion. Poikani (tuolloin 3) siirtyi kolmipyörästä tasapainopyörään ja sitten halpaan polkupyörään, jota hän tuskin pystyi liikuttamaan, koska häneltä yksinkertaisesti puuttui voimaa vaikka hän oli jo hallinnut tasapainon. Silloin valitsin Woomin. Ensinnäkin: Hän ajoi itse Woomia 10 minuutissa ja oli jopa erittäin turvallinen noin viikon kuluttua. Pro: - Se näyttää hyvältä - Lapset rakastavat sitä - Erittäin kevyt - Automaattinen vaihteenvaihto, joka helpottaa siirtymistä normaaliin versioon Vastakohta: - P/L on virheellinen, koska mitään ei ollut esiasetettu. - Maalaa sirut pois eri paikoissa. Yleensä hyvin tarttuva maali naarmuuntuu todennäköisemmin; tässä tapauksessa ei ole naarmuja, vaan puhtaita maalilastuja. - Pikku Joe kuluu aivan liian nopeasti, mikä vaatii nopeasti lisäbudjettia. Johtopäätös: Tällaisella hinnalla odotan perusasetusten sopivan. Etuvanteessa yhtä puolaa ei kiristetty lainkaan, mutta takana oli kolme, mikä johti törmäykseen, jolloin jarrujen säätäminen ilman hiomista oli mahdotonta. Sen lähettäminen takaisin ei ollut vaihtoehto, koska lapsi oli liian innoissaan. ”Oletus” tai ”ei asetettu alhaisemmalla hinnalla” -vaihtoehto olisi sopiva tässä. Olen siis järjestänyt kaiken itse. Kun pyörä on säädetty, se on hieno ja lapsi rakastaa sitä. Laadukas jauhemaalaus todennäköisesti korjaa maaliongelman. Korvasin Little Joen Smart Samilla, joka on vain hieman raskaampi, mutta paljon kestävämpi. Retket ovat helposti mahdollisia ja lapsi voi tällä hetkellä saavuttaa jopa 18 km/h huippunopeuden suoralla radalla (lyhyeksi ajaksi). Kaiken kaikkiaan se on hyvä, mutta en ostaisi sitä uudelleen tällä hinnalla enkä välttämättä suosittelisi sitä ei-ruuvimeisselille, koska tämä voi johtaa lisäkustannuksiin Velomechille.
Hei Matijas, Kiitos rehellisestä palautteestasi vuoden käytön jälkeen! Olemme iloisia siitä, että poikasi on vaihtanut niin nopeasti ja että koet hienoja matkoja. Se, että jouduit tunnistamaan viat lopputarkastuksessa (jarrut) ja maali, ei kuitenkaan ole ehdottomasti premium-standardiemme mukaista. Sisällytämme palautteesi suoraan arvokkaana panoksena. On parasta ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme uudelleen tämän ongelman ja valokuvien kanssa. Tarkastelemme mielellämme tällaisia tapauksia uudelleen löytääksemme sopivan ratkaisun yhdessä. Toivotamme pojallesi hyvää ja turvallista matkaa aina! Ystävällisin terveisin, Woom-tiimisi
Helppo koota Helppo kuljettaa Ja ennen kaikkea: Lapsille on helppo ratsastaa!
Loistava pyörä, joka ylitti odotuksemme. Tyttäremme tunsi heti olonsa mukavaksi ja oppi ajamaan hyvin lyhyessä ajassa. Voit todella kertoa, kuinka paljon hän nauttii siitä - hän haluaa tehdä kierroksen joka päivä. Meille perheenä tämä tarkoittaa: yhteisiä matkoja, paljon liikuntaa ja paljon hauskaa. Ehdoton suositus.
Olemme ostaneet näitä pyöriä niin kauan kuin Woom on ollut olemassa, ja meillä on nyt ollut kaikki koot 1-5 ja olemme erittäin tyytyväisiä. Pyöräilyn oppiminen oli erittäin nopeaa kaikille kolmelle Woom-pyörillä varustetulle lapselle ja muut lapset, jotka kokeilivat Woomia kanssamme, ajoivat myös omillaan erittäin nopeasti. Ehdoton ostosuositus! Pyörät ovat erittäin kevyitä verrattuna muihin, korkealaatuista ammattitaitoa ja myös visuaalisesti upeita, etenkin uudet värit
Tilasimme woom 3:n netistä 5-vuotiaalle tyttärellemme, joka oli tuolloin 112 cm pitkä. Ostimme woom 2:n pienelle 3-vuotiaalle 95 cm korkealle. Kaikki sujui sujuvasti. Toimitus oli nopea ja hyvin pakattu. Helppo koota ja sitten se oli valmis. Lapset oppivat ajamaan polkupyörällä hyvin nopeasti täällä. Se on kevyt, helppo käynnistää ja pitää. Ainoa kritiikkikohta, jonka haluaisin huomauttaa, on se, että meillä on edelleen vanhat kypärävärit, mutta tämän väriset pyörät poistetaan valikoimasta. On ymmärrettävää, että jotain uutta ja uutta väriä tulee aina esiin. Olisi mukavaa, jos voisit ostaa värejä hieman pidempään. On melko kallista ostaa sopiva kypärä jokaiselle pyörälle, joten ajamme ympäri Saksaa värikkäällä tavalla. On myös sääli, että Saksassa ei ole niin paljon woom-palveluntarjoajia.
Nelivuotias tyttäreni rakastaa pyöräänsä ja haluaa ajaa joka päivä. Se ei ole yhtä raskas kuin muut pyörät. Olemme erittäin tyytyväisiä
Kevyt pyörä, se on hienoa kiinnittää pyörän perävaunuun pidemmillä matkoilla, kun lapsi ei enää jaksa. Lapsemme rakastaa pyöräilyä, koska sillä on helppo ajaa. On sääli, että korkealla hinnalla ei lokasuojaa, kelloa, valoa eikä jalustaa (!) sisältyvät oletusarvoisesti. Muuten hienoa.
Loistava pyörä, vaihto 2:sta kolmoseen tehtiin ensimmäisellä ajolla. Automaattivaihteiston avulla tyttäremme on myös helppo pysyä mukana jopa hieman suuremmalla nopeudella. Laatu on myös erittäin hyvä ja pieni paino on yksinkertaisesti loistava.
On aina ilo opettaa lapsia pyöräilemään woom-pyörillä. Meillä on 5 woom-pyörää, emmekä malta odottaa seuraavaa kokoa.
Pyörä on erittäin kevyt, automaattinen vaihteenvaihto toimii hyvin ja antaa lapselle loistavan ajokokemuksen.
Pyörä on nopea koota ja on erittäin helppo ajaa. Olemme täysin tyytyväisiä.


















































