Aivan loistava kypärä. Hyvä käyttää lapsille, koska kaikki toimii ja on aina siellä, missä sen pitäisi olla. Lisäksi kaikki on laadukasta ja tukevaa. Yksinkertaisesti suositeltava
READY-kypärä lapsille
Pyöräilykypärämme on saatavilla 3 koossa 1–14-vuotiaille lapsille. Fiksun suunnittelun ansiosta kypärä istuu täydellisesti, suojaa joka puolelta ja on helppo käyttää. Se sopii myös skeitti- ja potkulautailijoille.
46–50 cm (XS) | 50–53 cm (S) | 53–57 cm (M)
Arvostelut
Woom Ready -kypärä on jälleen erittäin yksinkertainen ja helppo säätää. Se sopii hyvin ja on erittäin suosittu käyttää.
Valitettavasti hän ei sopeutunut hyvin lapsemme päähän...
Hei Jessica, Kiitos palautteestasi. Pahoittelemme, että kypärä ei sovi lapsellesi hyvin. Sivuillamme on vinkkejä oikean kokoon ja vinkkejä kypärän oikeaan istuvuuteen. Olet myös tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme milloin tahansa WOOM-tiimisi
Vakaa ja helppokäyttöinen myös lapsille...
Erinomainen istuvuus ja helppokäyttöinen
Poikamme rakastaa kypäräänsä ja voi nyt avata ja sulkea sen itse. Rakastamme sitä ja väri on kaunis.
Kypärä sopii todella hyvin päähän, ei puristuksia, ei heilumista ja iso valitsin koon säätämiseen on todella hieno.
Minun piti ostaa toinen kypärä ja ostin saman mallin ja värin. Tyttäreni putosi pyörästä. Onneksi kypärä suojasi päätä ja kasvoja. Ehkä aurinkosuojan muotoilu ei ole luotettavin, koska se voi helposti rikkoutua.
Woom-kypärät istuvat täydellisesti lasten päähän! Olemme uskollisia brändille! Pidämme myös kypärän uudesta tyylistä ja väreistä!
Veljenpoikani rakastaa lastensa kypärää eikä koskaan pääsisi pyörälle ilman sitä. Olemme hyvin onnellisia.
Olemme yrittäneet vuosia saada poikamme käyttämään helmentiä, jotta hän voi ajaa polkupyörällä. Hänellä on erityisen herkkä kaikelle, joka koskettaa hänen päätään, joten kun tutkin pyöräilykypäriä, Woom tuli jatkuvasti suosituimmaksi kypäräksi lapsille, jotka eivät pidä kypärästä. Heti kun hän kokeili sitä, hän rakasti sitä. Se todella sopii hänelle täydellisesti, ja nyt, hän rakastaa käyttää kypärää ja ajaa pyörällä. Olemme niin kiitollisia Woom-kypärästä!
Kypärä sopii hyvin ja näyttää myös hyvältä. Se on myös erittäin tärkeää, jotta lapset haluavat käyttää sitä. Integroitu takavalo on ylimääräinen plus:)
Sopii täydellisesti, näyttää hyvältä ja on helppokäyttöinen.
Materiaalit tai ammattitaito eivät oikeuta korkeaa hintaa. Koska maksat liian paljon nimestä jokainen Noname kypärä on yhtä turvallinen/vaarallinen ja kuluminen yhtä nopeasti kuin lapset jotka käyttävät asioita ovat niitä ei ole suunniteltu lyhyen käytön jälkeen, kypärä likaantuu niin nopeasti että huopat putoavat niin helposti...
Hei Sercan, Kiitos palautteestasi. Ikävää kuulla, ettet ole tyytyväinen kypärään. Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme koskien korvaavia HelmPadeja. Näin ei tietenkään pitäisi olla WOOM-tiimisi
Lapsi käyttää kypärää ilman ongelmia ja se antaa hyvän vaikutelman. Hihnat löysäävät ajan myötä ja niitä on kiristettävä aika ajoin, mikä on ollut samanlaista kuin mikä tahansa muu kypärä tähän mennessä. Kaiken kaikkiaan suositeltava.



























